Pihak kami ingin memohon maaf kerana blog ini tidak dapat dikemaskini semenjak 3 minggu lepas.

Namun demikian, Alhamdulillah, blog ini telah pun secara beransur-ansur dapat memuatkan isi dari Kitab Bimbingan Mukminin (Mau’izhatul Mukminin) dengan memindahkan kandungan yang telah disiarkan sebelum di Geocities (yang kini sudah tamat perkhidmatannya).

Insha Allah, sambungan dari posting yang terakhir dari bab Kitab Uzlah (Menyendiri) Dan Pergaulan akan disambung dengan bab seterusnya Kitab Tata-tertib Pelayaran (Musafir).

Tetapi sebelum itu, blog ini akan mengemaskinikan bab dari Kitab Zakat yang tidak lengkap disiarkan (bahagian awal bab tersebut didapati tertinggal). Maka untuk seminggu ini, sebelum Ramadan, posting-posting yang tertinggal itu akan dimuatkan bagi melengkapkan Kitab Zakat.

Syukur Alhamdulillah juga, blog ini yang telah bermula pada Februari 2009 telah secara beransur mendapat sambutan baik yang berterusan dengan peningkatan “hits”nya yang kini telah berjumlah lebih 30,000 capaian. Dengan permulaan, purata kurang dari 10 capaian sehari pada 2009, ianya telah meningkat kepada purata 40 capaian sehari pada tahun 2010. Setakat Julai 2011 ini, purata capaian harian untuk tahun ini telah hampir 80 “hits” sehari.

Semoga ianya bermanafaat untuk mereka yang membaca dan memerlukan maklumat-maklumat yang dipaparkan.

Jika ada sebarang cadangan untuk menambahbaikkan lagi blog ini sila ajukan. Wassalam

Advertisements